• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Календар методоб'єднань

ММО вчителів почтакових класів


Організатор : Бродівський РМК


Дата початку: 05.03


Дата завершення: 09.03


Час початку: 10:00


Час завершення: 13:00


Місце проведення заходу: Орихівчицька ЗОШ І-ІІ ст.


Опис :

Тема. Шляхи формування предметної математичної компетентності молодшого школяра

Питання Відповідальний Форма узагальнення
1. Нормативно-правова база
1.1. Опрацювання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти (Освітня галузь «Математика»). Горбаль Г.М. Коментар
1.2. Обговорення нової програми з математики. -//- Аналітичні матеріали
2. Теоретичний аспект
2.1. Предметна математична компетентність як дидактична категорія. Биць О.В. Матеріали лекції
3. Методика навчання
3.1. Алгебраїчний спосіб розв’язування задач у початковій школі. Кровіцька Г.В. Презентація
3.2. Творча робота над задачею. Різні варіанти поступового ускладнення умови задачі. Складання задач за виразом, рівнянням, план розв’язування задачі. Куприч І.М. Презентація
3.3. Подолання труднощів учнів в опануванні змістової лінії програми з математики «Геометричні фігури та їх властивості. Геометричні тіла.» Худоба М.І. Методичні матеріали
4. Практичне заняття
4.1. Відвідування та наліз уроків з математики у 3 класі з математики у 4 класі Биць О.В. Горбаль Г.М. Конспекти уроків
5. З досвіду роботи
5.1. Робота над типовими помилками, допущеними учнями четвертих класів при виконанні діагностичних контрольних робіт з математики: - невміння складати задачу за виразом; - невміння складати план розв’язання задачі; - невміння розташовувати пункти плану до задачі в правильній послідовності; - невміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці, на знаходження невідомого з двома різницями; - невміння виконувати перевірку дії множення; - невміння розпізнавати спільні ребра куба, вершини для суміжних граней куба, недостатньо сформовані вміння розпізнавати трикутники за кутами та сторонами; - недостатньо сформовані вміння знаходити значення змінної,яке задовольняє нерівність; - невміння розв’язувати рівняння, що містить одну-дві дії; - невміння перевіряти чиє дане число розв’язком рівняння на дві дії з однією змінною; - невміння розпізнавати закони множення; - невміння визначати тривалість події за календарем; - недостатньо сформовані вміння знаходити значення числових виразів,що містять дві і більше дій з дужками і без них; - недостатньо сформовані вміння знаходити дріб від числа та число за його дробом. Члени ММЦ Матеріали з досвіду роботи
6. Організація роботи МЦ
Аналіз роботи МЦ, основні напрямки роботи на наступний навчальний рік. Анкетування. Визначення ефективності роботи МЦ. Голова ММЦ Звіт, анкети