Організатор : Бродівський РМК
Дата початку: 20.02
Дата завершення: 25.02
Час початку: 10:00
Час завершення: 13:00
Місце проведення заходу: Бродівська ЗОШ І ст. №1
Опис :
Тема. Шляхи формування предметної математичної компетентності молодшого школяра.
Мета. Розкрити методи та засоби формування предметної математичної компетентності молодшого школяра.
№ | Питання | Відповідальний | Форма узагальнення |
1. | Нормативно-правова база | ||
1.1. | Опрацювання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти (Освітня галузь «Математика»). | Кметь О.М. | Коментар |
1.2. | Обговорення нової програми з математики. | Члени РМО | Аналітичні матеріали |
2. | Теоретичний аспект | ||
2.1. | Предметна математична компетентність як дидактична категорія. | Сай С.С. | Матеріали лекції |
3. | Методика навчання | ||
3.1. | Алгебраїчний спосіб розв’язування задач у початковій школі. | Стефанів Н.С. | Презентація |
3.2. | Творча робота над задачею. Різні варіанти поступового ускладнення умови задачі. Складання задач за виразом, рівнянням, план розв’язування задачі. | Барило О.О. | Презентація |
3.3. | Подолання труднощів учнів в опануванні змістової лінії програми з математики «Геометричні фігури та їх властивості. Геометричні тіла.» | Котельницька Л.В. | Методичні матеріали |
4. | Практичне заняття | ||
4.1. | Відвідування та наліз уроків з математики у 2 класі з математики у 3 класі з математики у 4 класі | Кметь О.М. Іванова Н.І. Котова Г.М. Бурмай І.І. | Конспекти уроків |
5. | З досвіду роботи | ||
5.1. | Робота над типовими помилками, допущеними учнями четвертих класів при виконанні діагностичних контрольних робіт з математики: - невміння складати задачу за виразом; - невміння складати план розв’язання задачі; - невміння розташовувати пункти плану до задачі в правильній послідовності; - невміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці, на знаходження невідомого з двома різницями; - невміння виконувати перевірку дії множення; - невміння розпізнавати спільні ребра куба, вершини для суміжних граней куба, недостатньо сформовані вміння розпізнавати трикутники за кутами та сторонами; - недостатньо сформовані вміння знаходити значення змінної,яке задовольняє нерівність; - невміння розв’язувати рівняння, що містить одну-дві дії; - невміння перевіряти чиє дане число розв’язком рівняння на дві дії з однією змінною; - невміння розпізнавати закони множення; - невміння визначати тривалість події за календарем; - недостатньо сформовані вміння знаходити значення числових виразів,що містять дві і більше дій з дужками і без них; - недостатньо сформовані вміння знаходити дріб від числа та число за його дробом. | Члени РМО | Матеріали з досвіду роботи |